پنج شنبه, فروردین ۳, ۱۴۰۲
No Result
View All Result
طاها مدیران
  • صفحه اصلی
  • مقالات ایزو
    • استاندارد های مدیریتی
    • استاندارد های تخصصی
    • استاندارد های صادراتی
    • استاندارد های عملکردی
    • استاندارد های غذایی
  • اخبار
    • اخبار ملی
    • مسافرت و گردشگری
    • بهداشت و سلامت
    • فناوری و اطلاعات
    • طبیعت و محیط زیست
    • استاندارد های جدید
  • درباره ما
    • تماس با ما
    • خدمات ما
  • صفحه اصلی
  • مقالات ایزو
    • استاندارد های مدیریتی
    • استاندارد های تخصصی
    • استاندارد های صادراتی
    • استاندارد های عملکردی
    • استاندارد های غذایی
  • اخبار
    • اخبار ملی
    • مسافرت و گردشگری
    • بهداشت و سلامت
    • فناوری و اطلاعات
    • طبیعت و محیط زیست
    • استاندارد های جدید
  • درباره ما
    • تماس با ما
    • خدمات ما
No Result
View All Result
طاها مدیران
No Result
View All Result
Home استاندارد های مدیریتی

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت مسئولیت پذیری اجتماعی

اکتبر 12, 2020
in استاندارد های مدیریتی
0
0
استناندارد بین المللی سیستم مدیریت مسئولیت پذیری اجتماعی
0
SHARES
322
VIEWS
Share on whatsappShare on Twitter

ISO 26000:2010

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت مسئولیت پذیری اجتماعی راهنمائی هائی را در حوزه ی مسئولیت پذیری اجتماعی مطرح می کند.

شرکت ها و سازمان ها دور از جامعه کار نمی کنند. ارتباط آن ها با جامعه و محیط زیستی که در آن کار می کنند، عامل مهمی در توانائی آن ها برای ادامه ی کار بطور موثر است. یک سازمان نسبت به جامعه و محیط پیرامون خود مسئول است و باید این مسئولیت را ادا کند. در ایزو 26000 راهنمائی هائی برای اجرای هرچه بهتر این مسئولیت ها ارائه شده است.

درواقع ایزو 26000 یک تخصص بین المللی را وارد مسئولیت اجتماعی کرده و توسط موارد زیر بر مسئولیت اجتماعی ارزش می افزاید:

  • اجماع بین المللی درباره معنی مسئولیت اجتماعی و مسائل مربوط به مسئولیت اجتماعی که سازمان ها نیاز به اشاره به آن دارند؛
  • فراهم سازی راهنمایی درباره قواعد تبدیل آن به اعمال موثر؛
  • پالایش بهترین راهکارها که از پیش بکار گرفته می شدند و پخش جهانی اطلاعات به نفع جامعه بین المللی.

استانداستاندارد بین المللی سیستم مدیریت مسئولیت پذیری اجتماعی تلاش می کند تا :

  1. قانون گرائی و حس وظیفه نسبت به قانون مداری را ترویج دهد؛
  2. برداشت واحدی از مفهوم مسئولیت پذیری اجتماعی در سازمان ایجاد کند؛
  3. سازمان ها را برای رسیدگی به مسئولیت های اجتماعی خود و با درنظرگرفتن تفاوت های فرهنگی، اجتماعی، محیطی و حقوقی و شرایط توسعه ی اقتصادی کمک کند؛
  4. در ارتباط با ایجاد مسئولیت اجتماعی عملیاتی، راهنمائی ارائه دهد؛
  5. اصطلاحات رایج در زمینه ی مسئولیت اجتماعی را ارتقا دهد؛
بیشتر بخوانید: استاندارد بین المللی سیستم مدیریت آموزشی

شرکت هائی که اقدام به استاندارد بین المللی سیستم مدیریت مسئولیت پذیری اجتماعی می کنند ، در تلاش هستند تا هفت اصل اساسی این استاندارد را در سازمان خود پیاده کنند:

  1. پاسخگوئی
  2. شفافیت
  3. رفتار اخلاقی
  4. احترام به منافع ذینفعان
  5. احترام به حاکمیت قانون
  6. احترام به قوانین بین المللی
  7. احترام به حقوق بشر

همچنین هفت موضوع اصلی در ارتباط با استاندارد مسئولیت اجتماعی عبارتند از :

  1.   حکومت سازمانی
  2. حقوق بشر
  3. شیوه های کار
  4. محیط زیست
  5. فرآیند عملی عادلانه
  6. مسائل مربوط به مصرف کنندگان
  7. مشارکت و توسعه ی جامعه

Next Post

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

No Result
View All Result

شبکه های اجتماعی ما

مقالات دیگر

مشاوره، پیاده سازی و اخذ گواهی نامه ایزو

ISO 14001 چیست؟ راهنمایی کامل اصول سیستم مدیریت محیط زیست

2 سال ago
استناندارد بین المللی سیستم مدیریت مسئولیت پذیری اجتماعی

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت مسئولیت پذیری اجتماعی

3 سال ago
No Result
View All Result

استاندارد ها:

  • اخبار فارسی
  • اخبار لاتین | English news
  • اخبار ملی
  • استاندارد های تخصصی
  • استاندارد های جدید
    • نگارش های جدید
  • استاندارد های صادراتی
  • استاندارد های عملکردی
  • استاندارد های غذایی
  • استاندارد های مدیریتی
  • بهداشت و سلامت
  • سایر
  • طبیعت و محیط زیست
  • عمومی
  • فناوری و اطلاعات
  • مدیریت سازمان
  • مسافرت و گردشگری

برگه‌ها

  • اخبار
  • تماس با ما
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • صفحه اصلی
  • مقالات ایزو

آدرس :مشهد ، بین وکیل آباد 26 و 24 ، پلاک 646 طبقه واحد6

درباره ما:

مشاوره ی اصولی و اطمینان از پیاده سازی کامل استانداردهای بین المللی ، ماموریت اصلی شرکت طاها مدیران عصر ماندگار است .

باتوجه به تقاضای شرکت های مختلف جهت اخذ گواهینامه های بین المللی ایزو و استانداردهای محصولات نظیر CE ، ما و همکارانمان در گروه طاها مدیران بر آن شدیم تا مشتریان عزیز را با اطمینان خاطر به مقصود نهائی خود که دریافت خدمات مشاوره و اخذ گواهینامه های بین المللی ISO  و CE می باشد ، برسانیم .

تلفن :2-05138913870, 09159050588

1399© تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت طاها مدیران عصر ماندگار می باشد، هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

No Result
View All Result
  • صفحه اصلی
  • مقالات ایزو
    • استاندارد های مدیریتی
    • سایر
    • استاندارد های غذایی
    • استاندارد های تخصصی
    • استاندارد های صادراتی
  • درباره ما
    • خدمات ما
    • تماس با ما
  • اخبار
    • اخبار ملی
    • استاندارد های جدید
    • بهداشت و سلامت
    • طبیعت و محیط زیست
    • فناوری و اطلاعات
    • مسافرت و گردشگری

1399© تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت طاها مدیران عصر ماندگار می باشد، هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In