پنج شنبه, فروردین ۳, ۱۴۰۲
No Result
View All Result
طاها مدیران
  • صفحه اصلی
  • مقالات ایزو
    • استاندارد های مدیریتی
    • استاندارد های تخصصی
    • استاندارد های صادراتی
    • استاندارد های عملکردی
    • استاندارد های غذایی
  • اخبار
    • اخبار ملی
    • مسافرت و گردشگری
    • بهداشت و سلامت
    • فناوری و اطلاعات
    • طبیعت و محیط زیست
    • استاندارد های جدید
  • درباره ما
    • تماس با ما
    • خدمات ما
  • صفحه اصلی
  • مقالات ایزو
    • استاندارد های مدیریتی
    • استاندارد های تخصصی
    • استاندارد های صادراتی
    • استاندارد های عملکردی
    • استاندارد های غذایی
  • اخبار
    • اخبار ملی
    • مسافرت و گردشگری
    • بهداشت و سلامت
    • فناوری و اطلاعات
    • طبیعت و محیط زیست
    • استاندارد های جدید
  • درباره ما
    • تماس با ما
    • خدمات ما
No Result
View All Result
طاها مدیران
No Result
View All Result
Home مدیریت سازمان

ISO 9001 مشتری پادشاه است

دسامبر 1, 2020
in مدیریت سازمان
0
0
اهمیت رضایت مشتری در ایزو 9001
0
SHARES
216
VIEWS
Share on whatsappShare on Twitter

“وقتی مشتری وارد فروشگاه من شد، من را فراموش کن، او پادشاه است.” جان وانامیکر، بازرگان آمریکایی و پیشگام در بازاریابی بیش از 140 سال پیش گفت.
بدیهی است که اگر کالاهایی تولید کنید یا خدماتی را ارائه دهید که بازار آنها را نمی خواهد، پس محکوم به فنا هستید .و برخی از مارک می توانند در مقابل محصولات شما قد علم کنند.
به هر طریقی که نگاه کنید اگر انگیزه شما برای پایدار ماندن و کسب سود است، حق را باید به مشتری بدهید. اما فقط گفتن آن ثابت نمی کند که شما آن را پذیرفته اید. چگونه مشتری بداند که شما نیازهای او را در اولویت خود قرار می دهید؟ یک راه حل این است که خود را به آنها ثابت کنید.

ISO 9001 گواهینامه مدیریت کیفیت

قرار دادن مشتری در قلب خود، از اهداف استاندارد ISO 9001 است. هیچ کس با این هدف ضرر نخواهد کرد. اما چطور این کار را ادامه می دهید؟ در واقع، این بسیار ساده است. شما با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید، نه فقط یک راه، بلکه از طریق یک گفتگوی دو طرفه باز و نه فقط قبل از راه اندازی یک محصول یا خدمات، بلکه به صورت مداوم.
در اینجا نکته اساسی وجود دارد. اگر شما گواهینامه ISO 9001 دارید، حسابرس به دنبال اثبات این موضوع است که مشتری را در هدف کار خود قرار می دهید.این بخشی جدایی ناپذیر از اخلاق “برنامه – انجام – بررسی – اقدام” (با تأکید بر “بررسی”) است که زیربنای تمام سیستم های مدیریت ISO است.

در دریافت بازخورد مشتری هیچ رویکرد واحدی وجود ندارد. این به همه متغیرها مانند ماهیت و مقیاس عملیات شما و ارزش آنچه می فروشید بستگی دارد. هیچ کس قصد ندارد یک روز را در اتاق هیئت مدیره با شما سپری کند و در مورد یک ابزارک پلاستیکی ده پنسی که از شما خریده اند بحث کند. بنابراین، شما باید تمام گزینه ها را در نظر بگیرید. نظرسنجی از طریق ایمیل ، گفتگوی ایمیل، نظرسنجی تلفنی، مشاوره تلفنی ، بازخورد فوری از وب سایت خود برای پرسیدن در مورد تجربه یا بررسی حضوری آنها فقط مجموعه ای از رویکردهای موجود برای شماست. همچنین ممکن است بخواهید با انعقاد قرارداد این کار به شخص ثالث ، تعصب را از معادله حذف کنید تا بازخورد را برای شما جمع آوری و تحلیل کند.

پیش فرض اغلب نظرسنجی ها ایمیل است که یک روش آسان برای گرفتن و تجزیه و تحلیل بازخورد در مقیاس بزرگ است اما انتظار نمی رود که استقبال پرشوری شود. بیشتر این نوع ایمیل ها با نرخ پاسخگویی در حد 5٪ است. ( 30٪یا بیشتر و وضعیت شما بسیار خوب است.)
در دنیای تجارت از طریق تجارت، مشتریان و تامین کنندگان به یکدیگر وابسته هستند. یک رابطه خوب و صادقانه به نفع هر دو طرف خواهد بود. در این شرایط، هیچ جایگزینی برای گفتگوی موثر به جای یک برش دادن و چسباندن غیر شخصی ایمیل خودکار وجود ندارد.

رویکرد شما هرچه باشد، یک عبارت ساده “آخرین بار چگونه کار کردیم؟”، “آیا می توانیم کار بهتری انجام دهیم؟” انتظار می رود برای نشان دادن تعهد خود به بهبود مستمر، باید مشتریان خود را تشویق کنید “ما را به چالش بکشند، این فقط می تواند ما را بهتر کند”. در این دنیا چیزی به نام کمال وجود ندارد و گاهی مشتری ما احساس ناامیدی می کند وقتی که نتوانسته ایم نیازها و انتظارات آنها را برآورده کنیم. خوشبختانه، روش ISO 9001 ابزاری را برای اطمینان از رضایت و بهبود مستمر در اختیار ما قرار می دهد به شرطی که گوش دهیم ، پاسخ دهیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما در مرکز هر کاری قرار دارند.

Next Post
مشاوره، پیاده سازی و اخذ گواهی نامه ایزو

ISO 14001 چیست؟ راهنمایی کامل اصول سیستم مدیریت محیط زیست

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

No Result
View All Result

شبکه های اجتماعی ما

مقالات دیگر

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت امینت غذایی

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مواد غذائی

3 سال ago
استاندارد بین المللی سیستم مدیریت رضایت مندی مشتریان

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت رضایت مندی مشتریان

3 سال ago
No Result
View All Result

استاندارد ها:

  • اخبار فارسی
  • اخبار لاتین | English news
  • اخبار ملی
  • استاندارد های تخصصی
  • استاندارد های جدید
    • نگارش های جدید
  • استاندارد های صادراتی
  • استاندارد های عملکردی
  • استاندارد های غذایی
  • استاندارد های مدیریتی
  • بهداشت و سلامت
  • سایر
  • طبیعت و محیط زیست
  • عمومی
  • فناوری و اطلاعات
  • مدیریت سازمان
  • مسافرت و گردشگری

برگه‌ها

  • اخبار
  • تماس با ما
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • صفحه اصلی
  • مقالات ایزو

آدرس :مشهد ، بین وکیل آباد 26 و 24 ، پلاک 646 طبقه واحد6

درباره ما:

مشاوره ی اصولی و اطمینان از پیاده سازی کامل استانداردهای بین المللی ، ماموریت اصلی شرکت طاها مدیران عصر ماندگار است .

باتوجه به تقاضای شرکت های مختلف جهت اخذ گواهینامه های بین المللی ایزو و استانداردهای محصولات نظیر CE ، ما و همکارانمان در گروه طاها مدیران بر آن شدیم تا مشتریان عزیز را با اطمینان خاطر به مقصود نهائی خود که دریافت خدمات مشاوره و اخذ گواهینامه های بین المللی ISO  و CE می باشد ، برسانیم .

تلفن :2-05138913870, 09159050588

1399© تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت طاها مدیران عصر ماندگار می باشد، هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

No Result
View All Result
  • صفحه اصلی
  • مقالات ایزو
    • استاندارد های مدیریتی
    • سایر
    • استاندارد های غذایی
    • استاندارد های تخصصی
    • استاندارد های صادراتی
  • درباره ما
    • خدمات ما
    • تماس با ما
  • اخبار
    • اخبار ملی
    • استاندارد های جدید
    • بهداشت و سلامت
    • طبیعت و محیط زیست
    • فناوری و اطلاعات
    • مسافرت و گردشگری

1399© تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت طاها مدیران عصر ماندگار می باشد، هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In