پنج شنبه, فروردین ۳, ۱۴۰۲
No Result
View All Result
طاها مدیران
  • صفحه اصلی
  • مقالات ایزو
    • استاندارد های مدیریتی
    • استاندارد های تخصصی
    • استاندارد های صادراتی
    • استاندارد های عملکردی
    • استاندارد های غذایی
  • اخبار
    • اخبار ملی
    • مسافرت و گردشگری
    • بهداشت و سلامت
    • فناوری و اطلاعات
    • طبیعت و محیط زیست
    • استاندارد های جدید
  • درباره ما
    • تماس با ما
    • خدمات ما
  • صفحه اصلی
  • مقالات ایزو
    • استاندارد های مدیریتی
    • استاندارد های تخصصی
    • استاندارد های صادراتی
    • استاندارد های عملکردی
    • استاندارد های غذایی
  • اخبار
    • اخبار ملی
    • مسافرت و گردشگری
    • بهداشت و سلامت
    • فناوری و اطلاعات
    • طبیعت و محیط زیست
    • استاندارد های جدید
  • درباره ما
    • تماس با ما
    • خدمات ما
No Result
View All Result
طاها مدیران
No Result
View All Result
Home استاندارد های مدیریتی

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت شکایت مشتریان

اکتبر 11, 2020
in استاندارد های مدیریتی
0
0
استاندارد بین المللی سیستم مدیریت شکایت مشتریان
0
SHARES
68
VIEWS
Share on whatsappShare on Twitter

ISO10002:2018

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت شکایت مشتریان روش ها و فرم هائی را برای پیگیری شکایت مشتریان از محصولات یا خدمات سازمان ارائه می کند .

استاندارد بین المللی ISO10002:2018 تلاش می کند تا :

  1. با ایجاد یک محیط مشتری محور و مشتری مدار ، رویکرد و طرز تفکر مشتری مداری را در سازمان جاری نموده و افزایش رضایت مشتریان را باعث شود ؛
  2. سازمان را موظف نماید به آن دسته از نیازهای مشتریان که برآورده نشده اند ، توجه نموده و درراستای  تحقق آن ها گام بردارد ؛
  3. در سازمان ، یک فرآیند شکایت مشتری تدوین نماید تا مشتریان به سادگی بتوانند نارضایتی خود را به سازمان اعلام نمایند ؛
  4. شکایت مشتریان ، پس از دریافت ، تجزیه و تحلیل شده و سیستم مدیریت شکایت مشتریان ISO10002:2018 بهبود یابد .

درواقع هدف از این استاندارد ، اطمینان سازمان از انجام صحیح روند رسیدگی به شکایات مشتریان و نیز افزایش رضایت مشتریان از محصولات یا خدماتی است که سازمان ارائه می کند.

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت شکایت مشتریان

مطالب مشابه : ISO9001:2015 چیست ؟

مطالب مشابه :استاندارد ISO10004 چیست؟

شرکت هائی که اقدام به اخذ گواهینامه ایزو 10002 می کنند ، در تلاش هستند تا :

  1. یک فرآیند مناسب برای رسیدگی به شکایات مشتریان فراهم کنند ؛
  2. رویکرد مشتری محوری را در پرسنل ایجاد و نهادینه کنند .

مهمترین اصطلاحات و تعاریف در استاندارد بین المللی سیستم مدیریت شکایت مشتریان :

در این استاندارد با اصطلاحات و مفاهیم زیر سروکار داریم :

  1. شکایت کننده : فرد یا شرکتی که از سازمان شکایت می کند ؛
  2. مشتری : فرد یا شرکتی که محصول یا خدمتی را از سازمان خریداری می کند ؛
  3.   رضایت مشتری : درک مشتری از درجه ای که انتظارات مشتری برآورده شده است ؛
  4. خدمات مشتری : تعامل سازمان با مشتری در طول مدت زمانی که مشتری ، محصول خریداری شده یا خدمات دریافت شده از سازمان را در اختیار دارد ؛
  5. بازخورد مشتری : دریافت نظرات ، ایده ها ، رضایت یا شکایت مشتری پس از دریافت محصول یا خدمات سازمان ؛
  6. طرف ( های ) ذینفع :  فرد یا افرادی که بر فعالیت های یک سازمان در راستای مدیریت شکایت مشتریان تاثیرگذار هستند ، طرف یا طرف های ذینفع شناخته می شوند . طرف های ذینفع شامل مشتریان ، پیمانکاران ، تامین کنندگان ، طرف های قرارداد ( مانند بانک ها ) ، و حتی کارمندان شرکت می گردند .
  7. سازمان : فرد یا گروهی از افراد که مسئولیت ها ، شرح وظایف و اختیارات آن ها در ارتباط با مدیریت شکایت مشتریان تدوین شده است را سازمان می نامند .
Next Post
CRM

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو

No Result
View All Result

شبکه های اجتماعی ما

مقالات دیگر

مشاوره، پیاده سازی و صدور گواهینامه ISO 22000

ISO 22000 مطابق با دستورات بهداشتی و ایمنی غذایی WHO

2 سال ago
مشاوره و پیاده سازی ایزو 14971

ISO 14971: 2019 (دستگاه های پزشکی – کاربرد مدیریت ریسک در دستگاه های پزشکی)

2 سال ago
No Result
View All Result

استاندارد ها:

  • اخبار فارسی
  • اخبار لاتین | English news
  • اخبار ملی
  • استاندارد های تخصصی
  • استاندارد های جدید
    • نگارش های جدید
  • استاندارد های صادراتی
  • استاندارد های عملکردی
  • استاندارد های غذایی
  • استاندارد های مدیریتی
  • بهداشت و سلامت
  • سایر
  • طبیعت و محیط زیست
  • عمومی
  • فناوری و اطلاعات
  • مدیریت سازمان
  • مسافرت و گردشگری

برگه‌ها

  • اخبار
  • تماس با ما
  • خدمات ما
  • درباره ما
  • صفحه اصلی
  • مقالات ایزو

آدرس :مشهد ، بین وکیل آباد 26 و 24 ، پلاک 646 طبقه واحد6

درباره ما:

مشاوره ی اصولی و اطمینان از پیاده سازی کامل استانداردهای بین المللی ، ماموریت اصلی شرکت طاها مدیران عصر ماندگار است .

باتوجه به تقاضای شرکت های مختلف جهت اخذ گواهینامه های بین المللی ایزو و استانداردهای محصولات نظیر CE ، ما و همکارانمان در گروه طاها مدیران بر آن شدیم تا مشتریان عزیز را با اطمینان خاطر به مقصود نهائی خود که دریافت خدمات مشاوره و اخذ گواهینامه های بین المللی ISO  و CE می باشد ، برسانیم .

تلفن :2-05138913870, 09159050588

1399© تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت طاها مدیران عصر ماندگار می باشد، هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

No Result
View All Result
  • صفحه اصلی
  • مقالات ایزو
    • استاندارد های مدیریتی
    • سایر
    • استاندارد های غذایی
    • استاندارد های تخصصی
    • استاندارد های صادراتی
  • درباره ما
    • خدمات ما
    • تماس با ما
  • اخبار
    • اخبار ملی
    • استاندارد های جدید
    • بهداشت و سلامت
    • طبیعت و محیط زیست
    • فناوری و اطلاعات
    • مسافرت و گردشگری

1399© تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت طاها مدیران عصر ماندگار می باشد، هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In